top of page

FAQ

  • Jak mogę dokonać zakupu, kiedy następuje dostarczenie kwiatów?"
    Kwiaty doręczamy bezpłatnie przez cały tydzień (poniedziałek-niedziela), standardowo w godzinach od 9 do 21 (możliwa jest też dostawa nocna, prosimy o kontakt). Wybór daty oraz sugerownych godzin dostawy kwiatów pozostawiamy Państwu. Możemy zrealizować doręczenie również w święta lub w innych godzinach (na przykład w środku nocy) ale wymaga to konsultacji z nami przed złożeniem zamówienia celem ustalenia szczegółów. Dostawa kwiatów możliwa jest tego samego dnia w którym złożono zamówienie, dowozimy kwiaty nawet w ciągu 1-2h. Kwiaty można też zamówić kwiaty drogą telefoniczną +48 512 166 376 oraz w siedzibie naszej firmy Katowicach (ul. Panewnicka 79)
  • Regulamin zamówień w kwiaciarni
    1) Właściciel serwisu Serwis oraz sklep internetowy kwiaciarni » prowadzi firma: Kwiaciarnia Czar Kwiatów ul. Panewnicka 79 40-761 Katowice tel. (+48) 512 16-63-76 (24h) NIP 6342656586 REGON 240773845 formularz kontaktowy e-mail » 2) Zamówienia Firma przyjmuje zlecenia na dostarczenie kwiatów przez internetowy sklep katokwiaty.pl, telefonicznie lub mailowo oraz w siedzibie naszej firmy. Preferujemy złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Opłacenie zamówienia następuje poprzez sklep internetowy lub wpłatę / przekaz na konto bankowe. Towar dostarczamy na terenie miasta Katowic i w najbliższych jego okolicach, czyli do 20km od miasta. Kwiaty doręczane są przez cały tydzień w terminie wybranym przez zamawiającego. UWAGA!!! Zamówienia na NIEDZIELĘ należy składać najpóźniej do SOBOTY do godz.12.00. Zamówienie może być doręczone już w tym samym dniu w którym złożono zamówienie. Koszt dostarczenia towaru w granicach miasta jest bezpłatny dla bukietów widocznych w sklepiku internetowym. Dostawy nocne (tj po 21 i przed 9 rano) wymagają kontaktu z kwiaciarnią (może być wówczas wymagana dopłata). Zamówienie kwiatów poza miasto Katowice wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola w koszyku (dodatkowa opłata w zależności od odległości licząc po głównych drogach wyjazdowych z miasta). W interesie klienta leży podanie prawidłowych danych adresowych odbiorcy, w szczególności warto opisać miejsce dostawy jeśli adres jest trudny do zlokalizowania (nie oświetlona ulica, brak oznaczenia numeru domu, nie sprawny domofon itp.). Firma Czar Kwiatów Katowice dołoży wszelkich starań aby rozwiązać ewentualne problemy z dostarczeniem kwiatów. Dlatego warto jest podać swój telefon (komórkowy w szczególności) oraz odbiorcy kwiatów, jeśli jest znany, aby móc przedzwonić z miejsca doręczenia kwiatów i rozwiązać ewentualne problemy (np. nie działający domofon - nie możność dotarcia do adresata). Firma nie odpowiada za kłopoty spowodowane podaniem błędnych danych adresowych przez zamawiającego oraz ignorowaniem komunikatów na stronie. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem to spróbuje zostawić przesyłkę u najbliższych sąsiadów (na recepcji dla zamówienia do hotelu), jeżeli i to okaże się niemożliwe, to skontaktujemy się z zamawiającym. Możliwa jest ponowna, bezpłatna dostawa kwiatów w Katowicach w przypadku nie zastania adresata, prosimy zaznaczyć to w uwagach do zamówienia (uwaga ta nie obowiązuje 14 lutego, 8 marca, 26 maja). Zamówienia składane na około 4 godziny przed planowaną dostawą prosimy dla pewności potwierdzić telefonicznie przed złożeniem ich drogą elektroniczną, szczególnie gdy miejsce dostawy jest poza Katowicami lub podczas popularnych dni jak 8 marca, 14 lutego lub 26 maja. Zamówienie opłacane przekazem pocztowym powinno być złożone na około 3 dni przed terminem dostarczenia (ewentualnie można podesłać skan/zdjęcie wykonanego przekazu pocztowego na nasz adres e-mail). Złożenie zamówienia drogą elektroniczną (np. sklep internetowy) lub telefoniczną uznawane jest za zawarcie umowy na dostawę kwiatów i oznacza konieczność uregulowania powstałego zobowiązania przez jeden z wybranych kanałów płatności lub tradycyjny przekaz pocztowy czy wpłatę gotówki w siedzibie firmy. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu, wszystkie odstępstwa od postanowień tego regulaminu należy uzgadniać wcześniej z obsługą sklepu. Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie po uprzednim jego opłaceniu poprzez przelew na nasze konto bankowe lub płatność elektroniczną przez internetowy sklepik (karta, przelew bankowy). W niektórych przypadkach możemy zrealizować zamówienie po okazaniu dowodu przelewu, należy kontaktować się z obsługą sklepu. Nie możemy gwarantować precyzyjnych godzin dostawy w takie dni jak 21 stycznia, 8 marca, 14 lutego, 26 maja, 6 grudnia, jednak postaramy się spełnić życzenie klienta. W święta państwowe kwiaciarnia może realizować ograniczone dostawy kwiatów, gdyby dostawa wybranego bukietu była nie możliwa kwiaciarina skontaktuje się z zamawiającym. Wszystkie ceny kwiatów, upominków i usług są cenami brutto. 3) Towar Gwarantujemy świeżość kwiatów zakupionych w naszej firmie, jednak oczekujemy, że będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Bukiet jest dziełem artystycznym i dlatego dopuszczalne są małe zmiany w stosunku do oferty ze zdjęć. W wyjątkowych przypadkach zachodzić może konieczność zastąpienia jednych kwiatów innymi - z powodu braku danego towaru (szczególnie dotyczy to zamówień składanych na "ostatnią chwilę"). Zawsze jednak produkt którym zastąpimy ten brakujący będzie podobnej jakości - nie gorszy, w podobnej cenie, kolorze czy ilości. Tak aby wygląd wiązanki oraz cena za bukiet była zachowana, a klient był usatysfakcjonowany. W przypadkach konieczności wprowadzenia większych zmian skontaktujemy się z zamawiającym kwiaty w celu ustalenia szczegółów. Reklamacje można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania zamówionych produktów. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 24h od jej otrzymania. Przy wypisywaniu bileciku domyślnie poprawiamy błędy ortograficzne. 4) Inne postanowienia Nie odpowiadamy za niemożność dostarczenia kwiatów do takich miejsc jak: jednostki wojskowe, szpitale zakaźne, specjalne strefy z zakazem wstępu (więzienia i firmy o restrykcyjnej polityce wejść np centrale banków). W przypadku zaistnienia opisanych powyższych okoliczności firma Czar Kwiatów Katowice zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o tym fakcie i jego przyczynach. Nie możemy gwarantować wybranej pory dostawy w przypadku zaistnienia dużych, paraliżujących problemów komunikacyjnych w mieście Katowice (rozlegle korki). W przypadku rezygnacji z zamówienia, po dokonaniu jego opłaty a jednocześnie przed wykonaniem zobowiązań zer strony kwiaciarni (np. wykonanie bukietu lub próba jego doręczenia) oraz przed zakupem przez kwiaciarnię potrzebnych materiałów zwracamy wpłacone środki pomniejszone o 5% kosztów manipulacyjnych. W przypadku nie możliwości zrealizowania zamówienia z winy kwiaciarni lub jeśli klient odstępuje od umowy w terminie 14 dni na podstawie ustawy (Dz.U. nr 22,z 31.03.2000r,poz.271 z późni.zm.) zwracamy 100% środków. W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Handlowego Odmowa przyjęcia kwiatów przez osobę wskazaną w zamówieniu oznacza zrealizowanie usługi. Nie odebrany bukiet można odebrać z siedziby naszej firmy we wskazanym przez nas terminie. Odmowa przyjęcia kwiatów przez odbiorce zostanie zgłoszona osobie zamawiającej w możliwie jak najszybszym czasie. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od zrealizowania zamówienia, jednak zgodnie z ustawą (Dz. U. nr 22, z 31.03.2000r, poz. 271 z późni. zm.) odstąpienie wyłącza możliwość rozwiązania umowy dla produktów ulegających szybkiemu zepsuciu (np.bukiety kwiatów) oraz spożywczych. System internetowych płatności kwiaciarni obsługują firmy PayU, DotPay oraz PayPal. Kwiaciarnia nie dołączy bileciku jeśli będzie zawierał on treści nie zgodne z prawem (np pogróżki czy obelgi w stosunku do dowolnej osoby). "Użytkownik zamawiający kwiaty powinien posługiwać się aktualna i nowoczesną przeglądarką internetowa zdolną do obsługi protokołu http, https oraz przesyłania i wysyłania danych do systemu informatycznego kwiaciarni oraz firm obsługujących płatności za pomocą tych protokołów. Przeglądarka internetowa użytkownika powinna akceptować pliki tymczasowe typu cookie." Korzystając z serwisu, zarówno będąc zalogowanym jak i niezalogowanym, użytkownik zgadza się na otrzymywanie i przetwarzanie przez serwis plików cookies.
  • Czy mogę zamówić coś innego niż widać w ofercie?
    Oczywiście mogą Państwo zamówić bukiet według własnego pomysłu, można też zlecić zakup dodatkowego prezentu jaki chcecie wręczyć z kwiatami. Dowieziemy je na miejsce - do domu, firmy w Katowicach i okolicy w wybranym dniu o dogodnej porze. Natchnienie można czerpać z bukietów umieszczonych w naszym sklepie internetowym », produkty tez można dodowlnie modyfikować według własnych potrzeb. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje! Prosimy opisać bukiet, kompozycję jaką chcą Państwo zamówić, można załączyć zdjęcie. Formularz kontaktowy znajduje się w dziale "kontakt". Odpowiadamy na maile maksymalnie w ciągu kilku godzin, często w czasie kilku minut :-). Zawsze można też zadzwonić i omówić zamówienie przez telefon...
  • Czy kwiatami należy się opiekować, jeśli tak to jak?"
    Kwiaty doniczkowe jak i cięte wymagaja od nas opieki tak aby cieszyły nasze oko jak najdłużej. Oto kilka porad: aby kwiaty stały dłużej i lepiej się rozwijały, dodaj do czystego naczynia z wodą trochę odżywki. Należy pamiętać o stosowaniu zalecanych proporcji preparatu przez producenta, wazony należy starannie umyć. każdego dnia należy sprawdzać ilość wody, ponieważ niektóre kwiaty potrzebują jej bardzo dużo, szczególnie latem parowanie przez liście jest spore, kwiatów nie należy stawiać w przeciągu i w miejscach bardzo nasłonecznionych, ponieważ wiotczeją. łodygę na przyykład róż, należy przyciąć pod wodą (unikniemy zapowietrzenia) ukośnie ostrym nożykiem o 2 do 5 cm. Nigdy nie należy łamać lub zgniatać łodyg, nawet zdrewniałych! Umożliwi to lepszy dostęp rośliny ciętej do wody, liście zanieczyszczają wodę w wazonie i skracają żywotność kwiatów. Dlatego powinno się usunąć dolne liście tak, aby nie były one zanurzone w wodzie. sprawdź, czy kwiaty są świeże. Nie kupuj kwiatów z pożółkłymi lub zwiędłymi pąkami i liśćmi. Jak dbać o kondycję róż? Po otrzymaniu kwiatów powinno się podciąć łodygę na ukos min. 2-3cm, tuż przed włożeniem do wazonu wypełnionego do 3/4 wodą o temperaturze pokojowej. Zapobiegnie to "zapowietrzeniu się" końca łodygi rośliny co może zablokować dostęp wody do kwiatu. Zaleca się codzienne podciąć różę jak wyżej. Należy unikać ekspozycji kwiatów na słonecznym miejscu i w przeciągu (otwarte okno). Zimą unikać dużych różnic temperatury. Zaleca się codzienne sprawdzanie sztywności płatków róży. Gdyby płatki zrobiły się bardziej miękkie (z reguły róża uległa "zapowietrzeniu") należy podjąć działania reanimacyjne. Reanimacja róży Proszę uciąć łodygę o długości ok. 10cm na ukos pod wodą (ciąć w zanurzeniu, w wazonie) lub uciąć na ukos ok. 10cm i włożyć końcówkę łodygi na 10 sekund do wrzątku. Jeśli nie przyniesie to rezultatu to należy ponownie skrócić różę, aż nie zacznie "ciągnąć" wody - stanie się jędrna. Skracanie łodygi pozwala pozbyć się"korka" powietrznego, który blokuje pobieranie wody.
  • Polityka ochrony prywatności
    Udostępniasz swoje dane naszej firmie » (będącej administratorem tych danych), ponieważ wymagane jest do do realizacji zamówienia (umowa) na nasze produkty i usługi lub nawiązania z Tobą kontaktu. Pamiętaj, że Twoje dane osobowe należą do Ciebie. Dlaczego pytamy o Twoje dane osobowe i co z nimi robimy? Z przyjemnością poinformujemy Cię o tym poniżej. Musimy podać te informacje ponieważ takie jest prawo ale w skrócie dane osobowe są potrzebne by doręczyć zamówienie oraz przeprowadzić prawidłową obsługę płatności lub odpisanie na e-mail. 1) Dane Nasza firma wykorzystuje wyłącznie dane osobowe, które dobrowolnie udostępniasz nam bezpośrednio tj przez proces złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym lub innym kanałem (mail, telefon). Podstawą przetwarzania jest Twoja zgodna wyrażona podczas procesu zawierania umowy na świadczone przez nas usługi (na tej stronie). Używamy następujących danych: nazwa i adres nadawcy oraz odbiorcy, numery telefonu, adres rozliczeniowy (Faktura), adres e-mail, informacje o płatności, adres IP, wykorzystywane typ urządzenia końcowego (przeglądarka, system operacyjny itp) Jak pewnie rozumiesz, potrzebujemy informacji o adresie dostawy, abyśmy mogli dostarczyć Twoje zamówienie do Ciebie lub do osoby, którą wskażesz. Możesz także zarejestrować się jako klient. Oprócz podanych przez Ciebie danych osobowych, zapisujemy również wybraną przez Ciebie nazwę tj "login". Jak już pewnie zauważyłeś na formularzu zamówienia jest nam potrzebna tylko minimalna ilość danych , nie pytamy o wiek, płeć, zawód i podobne! 2) Bezpieczeństwo Wszystkie informacje, które nam przekazujesz chronimy najnowocześniejszymi technikami. Nie chcesz przecież, żeby Twoje dane znalazły się nagle na ulicy. Nie przekazujemy ich bezpodstawnie nikomu. W razie konieczności udostępnienia danych osobom trzecim (systemy płatności, patrz dalej), bądź pewien że są to firmy bezpieczne i o urguntowanej pozycji rynkowej. Nie współpracujemy ze spamerami, nie handlujemy danymi osobowymi! 3) Okresy przechowywania danych Przechowujemy dane osobowe tak długo, jak jest to konieczne, aby przetworzyć Twoje zamówienie. Następnie przechowujemy je na własny użytek przez maksymalnie 7 lat. Po tym okresie dane osobowe zostaną usunięte, chyba że będziemy musieli je przechowywać z powodów prawnych. Przykład? Prawo zobowiązuje nas do przechowywania informacji o płatnościach przez siedem lat. Jeśli założyłeś konto w serwisie to Twoje dane są przechowywane do momentu wyrażenia przez Ciebie woli o zaprzestaniu. Inne zapisy prawne regulują np 6 letni okres w którym można wnieść roszczenia co do wykonanej usługi także ten przepis odgórnie narzuca przechowywanie danych dłużej niż do dnia samej realizacji transakcji. 4) Cele Danych, które od Ciebie otrzymujemy, używamy w poniższych celach: Dostawa zamówienia: oczywiście używamy danych do przetwarzania Twojego zamówienia. W niektórych przypadkach możemy również udostępniać dane firmom, z którymi współpracujemy, w celu przetwarzania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w punkcie nr 5. Realizacja płatności: firmy obsługujące nasze systemy płatności (wymienione w dalszej części) wymagają od nas przekazania Twojego imienia i nazwiska oraz adresu e-mail przy rozpoczynaniu nowej transakcji. Jest to standardowa procedura. Odpowiedź na zapytanie: Jeśli masz pytanie dotyczące zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Aby skutecznie odpisać na e-mail poprosimy Ciebie o adres zwrotny a dodatkowo możemy zapytać o Twoje imię aby relacja firma-klient miała bardziej osobisty wymiar. Aby pomóc Ci jeszcze bardziej, w przyszłości możemy zbierać dane o Twojej lokalizacji (GPS). Jeżeli będziemy ich potrzebować, poprosimy o takie pozwolenie! Pamiętaj, że to Ty decydujesz, jakie informacje nam przekazujesz. Do niczego nie zmuszamy. 5) Strony trzecie W niektórych przypadkach możemy udostępniać dane firmom, z którymi współpracujemy, tzw. „strony trzecie”. Firmy te pomagają nam właściwie obsługiwać zamówienia. Szczególnie serwisy pośrednictwa finansowego wymagają od nas podania Państwa imienia i nazwiska oraz adresu e-mail w celu realizacji płatności w naszym serwisie. Pamiętaj, że dane te mogą być przez nich przekazane dalej np do Państwa Banku lub organizacji obsługujących Państwa kartę płatniczą. Możemy korzystać z: payu.pl / platnosci.pl, serwis pośrednictwa finansowego prowadzony przez spółkę pod firmą PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, której akta rejestrowe przechowywane są przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 7792308495, REGON 300523444 dotpay.pl, serwis pośrednictwa finansowego prowadzony przez spółkę pod firmą Dotpay sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000700791, której akta rejestrowe przechowywane są przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy, Krajowego Rejestru Sądowego NIP 6342661860, REGON 240770255, paypal.com, serwis pośrednictwa finansowego prowadzony przez spółkę pod firmą (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. z siedzibą w Luksemburgu (R.C.S. Luxembourg B 118 349) Dostawcy oprogramowania do nawigacji / mapowania, takich jak Google Maps, mogą przechowywać i przetwarzać dane (lokalizację). Możliwe jest również, że dane są wykorzystywane przez Google. Niestety nie mamy na to wpływu, więc jeżeli chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat, zobacz politykę prywatności wspomnianych firm. Google i usługa Analitycs (zanonimizowane dane typu jakie strony odwiedziłeś, kiedy i jak długo spędziłeś na nich czasu i jakim urządzeniem końcowym przeglądałeś te zasoby). 6) Pliki cookie Używamy plików cookie i robimy to po to, aby nasza strona działała optymalnie. Dzięki temu możesz się cieszyć szybkimi i bezpiecznymi zakupami. Kwiaciarnia wykorzystuje pliki cookie (ciasteczka) w celu zapewnienia prawidłowej funkcjonalności sklepu internetowego. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie. Dowiedz się więcej o ciasteczkach » oraz możliwości zarządzania nimi. 7) Zmiana polityki prywatności W celu informowania Cię o korzystaniu z danych osobowych w najlepszy możliwy sposób, czasami aktualizujemy niniejszą politykę prywatności. Dlatego zalecamy jej regularne czytanie. 8) Oglądanie, zmienianie, usuwanie danych lub inne kwestie Możesz wysłać prośbę o przeglądanie, edytowanie, usuwanie lub przesyłanie swoich danych osobowych. Na przykład, możesz sprawdzić, czy Twoje dane są poprawne. Czy chcesz wiedzieć, jakie informacje nam przekazałeś, czy chcesz ograniczyć ich użycie? O to również możesz poprosić. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszej polityki ochrony prywatności, skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail przez dział kontakt lub na adres naszej firmy bezpośrednio. Pamiętaj, że dokonamy dokładnej weryfikacji przed udostępnieniem tych danych, przygotuj się na to - nie może dość do sytuacji że osoba postronna podszyłaby się pod Ciebie i uzyskała takie dane! 9) Skargi lub pytania? Chętnie pomożemy, jeśli masz skargi dotyczące sposobu przetwarzania danych osobowych. Napisz do nas e-mail lub tradycyjnie .Możesz również odwołać się do Polskiego Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
bottom of page