top of page

REGULAMIN SKLEPU

1) Właściciel serwisu

 

Serwis oraz sklep internetowy kwiaciarni » prowadzi firma:

 

Kwiaciarnia Czar Kwiatów

ul. Panewnicka 79

40-761 Katowice

tel. (+48) 512 16-63-76 (24h)

NIP 6342656586

REGON 240773845

 

2) Zamówienia

 

Firma przyjmuje zlecenia na dostarczenie kwiatów przez internetowy sklepik » , telefonicznie lub mailowo » oraz w siedzibie naszej firmy ». Preferujemy złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Opłacenie zamówienia następuje poprzez sklep internetowy lub wpłate / przekaz na konto bankowe.

Towar dostarczamy na terenie miasta Katowic i w najbliższych jego okolicach, czyli do 20km od miasta. 

Kwiaty doręczane są przez cały tydzień w terminie wybranym przez zamawiającego.

Nasza polityka prywatności znajduje się tutaj.

UWAGA!!! Zamówienia na NIEDZIELĘ należy składać najpóźniej do SOBOTY do godz.12.00.  

Zamówienie może być doręczone już w tym samym dniu w którym złożono zamówienie.

Koszt dostarczenia towaru w granicach miasta jest bezpłatny dla bukietów widocznych w sklepiku internetowym. Dostawy nocne (tj po 21 i przed 9 rano) wymagają kontaktu z kwiaciarnią (może być wówczas wymagana dopłata).

Zamówienie kwiatów poza miasto Katowice wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola w koszyku (dodatkowa opłata w zależności od odległości licząc po głównych drogach wyjazdowych z miasta).

W interesie klienta leży podanie prawidłowych danych adresowych odbiorcy, w szczególności warto opisać miejsce dostawy jeśli adres jest trudny do zlokalizowania (nie oświetlona ulica, brak oznaczenia numeru domu, nie sprawny domofon itp.).

Firma Czar Kwiatów Katowice dołoży wszelkich starań aby rozwiązać ewentualne problemy z dostarczeniem kwiatów. Dlatego warto jest podać swój telefon (komórkowy w szczególności) oraz odbiorcy kwiatów, jeśli jest znany, aby móc przedzwonić z miejsca doręczenia kwiatów i rozwiązać ewentualne problemy (np. nie działający domofon - nie możność dotarcia do adresata).

Firma nie odpowiada za kłopoty spowodowane podaniem błędnych danych adresowych przez zamawiającego oraz ignorowaniem komunikatów na stronie.

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem to spróbuje zostawić przesyłkę u najbliższych sąsiadów (na recepcji dla zamówienia do hotelu), jeżeli i to okaże się niemożliwe, to skontaktujemy się z zamawiającym. Możliwa jest ponowna, bezpłatna dostawa kwiatów w Katowicach w przypadku nie zastania adresata, prosimy zaznaczyć to w uwagach do zamówienia (uwaga ta nie obowiązuje 14 lutego, 8 marca, 26 maja).

Zamówienia składane na około 4 godziny przed planowaną dostawą prosimy dla pewności potwierdzić telefonicznie przed złożeniem ich drogą elektroniczną, szczególnie gdy miejsce dostawy jest poza Katowicami lub podczas popularnych dni jak 8 marca, 14 lutego lub 26 maja.

Zamówienie opłacane przekazem pocztowym powinno być złożone na około 3 dni przed terminem dostarczenia (ewentualnie można podesłać skan/zdjęcie wykonanego przekazu pocztowego na nasz adres e-mail).

Złożenie zamówienia drogą elektroniczną (np. sklep internetowy) lub telefoniczną uznawane jest za zawarcie umowy na dostawę kwiatów i oznacza konieczność uregulowania powstałego zobowiązania przez jeden z wybranych kanałów płatności lub tradycyjny przekaz pocztowy czy wpłatę gotówki w siedzibie firmy.

Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu, wszystkie odstępstwa od postanowień tego regulaminu należy uzgadniać wcześniej z obsługą sklepu.

Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie po uprzednim jego opłaceniu poprzez przelew na nasze konto bankowe lub płatność elektroniczną przez internetowy sklepik (karta, przelew bankowy). W niektórych przypadkach możemy zrealizować zamówienie po okazaniu dowodu przelewu, należy kontaktować się z obsługą sklepu.

Nie możemy gwarantować precyzyjnych godzin dostawy w takie dni jak 21 stycznia, 8 marca, 14 lutego, 26 maja, 6 grudnia, jednak postaramy się spełnić życzenie klienta. W święta państwowe kwiaciarnia może realizować ograniczone dostawy kwiatów, gdyby dostawa wybranego bukietu była nie możliwa kwiaciarina skontaktuje się z zamawiającym.

Wszystkie ceny kwiatów, upominków i usług są cenami brutto.

 

3) Towar

 

Gwarantujemy świeżość kwiatów zakupionych w naszej firmie, jednak oczekujemy, że będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.

Bukiet jest dziełem artystycznym i dlatego dopuszczalne są małe zmiany w stosunku do oferty ze zdjęć.

W wyjątkowych przypadkach zachodzić może konieczność zastąpienia jednych kwiatów innymi - z powodu braku danego towaru (szczególnie  dotyczy to zamówień składanych na "ostatnią chwilę"). Zawsze jednak produkt którym zastąpimy ten brakujący będzie podobnej jakości - nie gorszy, w podobnej cenie, kolorze czy ilości. Tak aby wygląd wiązanki oraz cena za bukiet była zachowana, a klient był usatysfakcjonowany.

W przypadkach konieczności wprowadzenia większych zmian skontaktujemy się z zamawiającym kwiaty w celu ustalenia szczegółów.

Reklamacje można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania zamówionych produktów. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 24h od jej otrzymania.

Przy wypisywaniu bileciku domyślnie poprawiamy błędy ortograficzne.

 

4) Inne postanowienia

Nie odpowiadamy za niemożność dostarczenia kwiatów do takich miejsc jak: jednostki wojskowe, szpitale zakaźne, specjalne strefy z zakazem wstępu (więzienia i firmy o restrykcyjnej polityce wejść np centrale banków). W przypadku zaistnienia opisanych powyższych okoliczności firma Czar Kwiatów Katowice zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o tym fakcie i jego przyczynach.

Nie możemy gwarantować wybranej pory dostawy w przypadku zaistnienia dużych, paraliżujących problemów komunikacyjnych w mieście Katowice (rozlegle korki).

W przypadku rezygnacji z zamówienia, po dokonaniu jego opłaty a jednocześnie przed wykonaniem zobowiązań zer strony kwiaciarni (np. wykonanie bukietu lub próba jego doręczenia) oraz przed zakupem przez kwiaciarnię potrzebnych materiałów zwracamy wpłacone środki pomniejszone o 5% kosztów manipulacyjnych. W przypadku nie możliwości zrealizowania zamówienia z winy kwiaciarni lub jeśli klient odstępuje od umowy w terminie 14 dni na podstawie ustawy (Dz.U. nr 22,z 31.03.2000r,poz.271 z późni.zm.) zwracamy 100% środków.

W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Handlowego

Odmowa przyjęcia kwiatów przez osobę wskazaną w zamówieniu oznacza zrealizowanie usługi. Nie odebrany bukiet można odebrać z siedziby naszej firmy we wskazanym przez nas terminie. Odmowa przyjęcia kwiatów przez odbiorce zostanie zgłoszona osobie zamawiającej w możliwie jak najszybszym czasie.

Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od zrealizowania zamówienia, jednak zgodnie z ustawą (Dz. U. nr 22, z 31.03.2000r, poz. 271 z późni. zm.) odstąpienie wyłącza możliwość rozwiązania umowy dla produktów ulegających szybkiemu zepsuciu (np.bukiety kwiatów) oraz spożywczych.

System internetowych płatności kwiaciarni obsługują firmy PayU, DotPay oraz PayPal.

Kwiaciarnia nie dołączy bileciku jeśli będzie zawierał on treści nie zgodne z prawem (np pogróżki czy obelgi w stosunku do dowolnej osoby).

"Użytkownik zamawiający kwiaty powinien posługiwać się aktualna i nowoczesną przeglądarką internetowa zdolną do obsługi protokołu http, https oraz przesyłania i wysyłania danych do systemu informatycznego kwiaciarni oraz firm obsługujących płatności za pomocą tych protokołów. Przeglądarka internetowa użytkownika powinna akceptować pliki tymczasowe typu cookie."

Korzystając z serwisu, zarówno będąc zalogowanym jak i niezalogowanym, użytkownik zgadza się na otrzymywanie i przetwarzanie przez serwis plików cookies.

bottom of page